smsmzyc Kızlar merhaba yürürken adet sancısı gibi ağrım var vajinada oturduğumda bi sıkıntı yok ama yürürken her iki taraf da sancılanıyor bu doğum belirtisi vs. olabilir mi ?
Msalbyrk smsmzyc bende de olyor ama sanrm doguma hazrlyor vücut. Okudum burda normalmiş. Cocuk dogum pozisyonundaysa baski olur agri olurmus
Enesim smsmzyc uzun yürüyüşlerde yaşıyorum , durup dinlenme ihtiyacı oluyor bende de ama normal olduğu söyleniyor
smsmzyc Msalbyrk Yürüyemiyorum resmen enfeksiyon vardı acaba oda mı etkiliyor ondan da şüpheleniyorum ama 🙄
Zhraaltun smsmzyc canm bnde ayni durumdayim vajina kemiklerimi kirmis gibilerbokadr cok agriyo amama soyle i surumm var bbek dgum pozisyonnda bnm erkn dgum rskimde var ondanda kaynakli olabilir🤷♀️
sedashn Benim de 31. Haftadan beri vajinada agrim oluyor suan 34. haftadayim ayni devam ediyor ozellikle uykudan uyanip ayaga kalkinca, yatakta donerken agrim oluyor ama kisa surede geciyor normalmiş diye okumustum