Merhaba. 2 kez düşük yaptım ve kürtaj oldum. Rahimde şekil bozukluğu sebebiyle 9 ay önce histeroskopi oldum ancak hala gebe kalamadım. 2 gün önce tekrar hsg çekindim. Rahimde biraz yapışıklık ve perdeden şüphelenildi. Ne yapmam gerektiği konusunda kafam çok karışık. Ankara da bu konuda çok iyidir dediğiniz bir doktor var mıdır? Ne yapmam gerekir sizce, kararsızım..