SmeyyEray06 34 haftalık hamileyim 3 saattir filan 15 20 dakikada 15 saniyelik adet sancısı gibi ağrılar oluyor sıcak basıyor belim ağrıyor 15 saniye sonra geçiyor neden oluyor böyle
Hulo2105 SmeyyEray06 eğer böyle istikrarlıysa acile gidin dakikalar azalabilir doğum sancısı demişti bana doktor
beautifulgirl SmeyyEray06 bencede bı nst ye girin en azından karnınız da sertleşiyorsa kasılmalariniz olabilir
Catsss SmeyyEray06 sancıların var belliki. Hemen bir nst ye bağlan. Dr varsa haber ver. En azından engelleyici ilaçlar versinler. Yoksa sancı açılma yapar.