MSG_ Dfnsyn 4+6da 3mm olarak gördü çok küçük kesen mutlaka takip gerekiyor dedi çok şükür hiç bir problem yaşamadım kendi doktorumun gelmesini bekledim 10 gün sonra gittim ve her şey yolundaydı. Çok acele etmeyin bekleyin eğer küçükse
gezentianne MSG_ Gönderiniz cok eski ama ben de 10 gün önce kese 3.65 mm cok küçük dedi biraz tedirgin etti yarın kendi doktoruma gideceğim. Gittiğinizde haftasıyla uyumlu muydu yoksa geç döllenme mi cıktı?
MSG_ Dfnsyn benimki daha küçüktü dediğim gibi kafanıza takmayın bekleyin biraz sonra tekrar gidersiniz
ezo53 Dunyam28 merhaba benim de 5+0 bugün gittim 6 mm kese 14 gün sonra gel bakalım büyümesine ilk 3 ay riskli dedi bi de benim lekelenmelerim var ilaç versi
MSG_ gezentianne haftasıyla uyumlu falan demedi açıkcası o zaman doktor beni korkuttu ama çok şükür şu anda 21.haftadayız ve her şey yolunda. Bence biraz daha bekleyin ve başka bi hekim görüşü mutlaka alın
gezentianne MSG_ Yaa teşekkür ederim ben dün gittim 1 hafta geç döllenme olmuş kalp atışını dinledik 6+2 imşş🥲 Sağlıkla kucağınıza alın