babyiscoming_ tabikide normal zaten kese oluşumu oluyo doktor kesenin nerde oluştuğuna bakıyo aşağıda mı yoksa daha yukardamı diye. Ben mesela 8 haftalık hamileyim ama sana şukadar söyliyim diyebilirim ki 3.haftadan itibaren midem bulanmaya başladı inanılmaz bir halsizlik yani ağlatacak kadar halsizlik yaşadım ve acile gittim orda öğrendim. Herkesin bu belirti durumu farklı. Ablamın hamileliğinde hiçbir sıkıntı olmadı ben her sabah kusuyorum mesela.