siriusbiri 12 haftalıktan beri seker icin diyet yapıyorum. Sadece en basında diyetisyene gittim bir liste verdi ama uymak gerçekten cok zor ve bende kendime göre bir liste oluşturdum zaten iştahsızım doktorumla konustum ve şekerini ölçerek ilerle dedi 2 haftaya yakın günde 9 kere aç, tokluk 1. Saat, Tokluk 2. Saat şeklinde ölçerek listemi düzenledim ve maalesef aralarda kaçamak yapıyorum. O gün eğer dondurma yediysem aksam öğünümde bir şeyi cıkarıyorum ve ekstra su tüketiyorum yürüyüş yapıyorum . Bebeğimde muhtemelen şekerden kaynaklı 2 hafta önde erken doğum riskim var hareket bende de kısıtlı ama kendime dur demek cok zor geliyor. Bazen oturup ağlıyorum bile. Allah yardımcımız olsun insallah