EC18 Selam 16 Haziranda sezaryen oldum 11 gün oldu ilk 3-4 gün baya regl gibi kanamam oldu. Sonrasında azaldı fakat ara ara pıhtı gibi yoğun bir parça gelip kanama duruyor. Sizce normal mi? Ve kanamalar tamamen ne zaman bitiyor?
Eliff_gny EC18 içiniz temizleniyor ara sıra kesilip tekrar gelebilir normal bunlar kişiye göre de kanama günü değişir bazılarının daha kısa bazılarının daha uzun sürer