Bsrdnz_33 34 haftalık gebelikte bebeğin kilosunun ilerde olması ve karın çevresinin 2 hafta önde olan var mı şeker testim iyi çıkmıştı
Aybukegursoy Bsrdnz_33 bizde tam olarak bu durumdaydık 30. Haftadan beri 36. Haftaya geldik hala 2 hafta önden gidiyoruz yemekten bir saat sonra tokluk şekerini de ölç dedi doktor ama bişey çıkmadı bazısı da genetik olarak iri oluyor yinede diyetli besleniyorum karbonhidrat tuz şeker yok en azından daha fazla kilo almasını engellemek için
Leyla-9 Bsrdnz_33 Bencede aynı durum , şekerim de iyi cikti . Ama önden gidiyoruz genetik birsey de değil bilmiyorum bende .
Catsss Bsrdnz_33 bende 33+5, doktora göre 34+6 İkiz. Kiloları ve suyu fazla. Şekerimi takip etmemi söyledi. Açlıkta sıkıntı yok. Toklukta sınırda. Bende anlamadım. Genetikte olabilir diyor, şekerde olabilir diyor. Ama genel anlamda bir sıkıntı görmüyor.