Kızlar sabırla bekliyorum hala bir doğrum belirtisi yok. Dün kontrolüm vardı bir hafta daha bekleyelim dedi doktor. 3 4 gündürse çok hafif özellikle güldükçe sıvı geldiğini söyledim doktora, 3 4 gün neden beklediniz şüphe duyduğun an gel, tehlikeli olabilir dedi, hemen test yaptı negatif çıktı, muhtemelen idrar gelişi oluyor sorun yok dedi. Az önce ise oturduğum yerde ne gülerken ne kendimi zorlarken bebek vajinada hareket ettikçe ılık ılık su aktı yine. Miktar çok değil çamaşırımın ortasını ıslatmış ama bebek hareketi ile birlikte gelmesi düşündürdü. Şimdi daha dün kontrole gitmişken tekrar gitmeli miyim sizce?