15 veya 16.haftalik mi bilmiyorum da uygulamaya göre 16.haftanin icindeyim doktor uygulama yanıltır bakmayin dedi ultrason farklı gosteriyo ,bakıyorum diğer gebelere göre göbeğim aman aman bi büyümedi yine eskisine göre farkediliyor ama bebegin gelişimi mi ile alakalı acaba ? Yoksa ic karnım mi geniş acaba anlamadım