Esmahamza Kubracma 7. Haftadayım canım bol uykulu bol halsizlik asık suratlı geçiyor elimde olmadan ama herşeye değer ❤️ Senin nasıl gidiyor
Sez Kubracma Bol uyku ve bulantı ara ara istifra etmek 🤢 7+3 olduk şükür ama bulantılar mahfeyo uyku uyuyamıyosunuz😑
Burcuveburcum Kubracma 5+1 den selam çok uykum geliyor şimdilik tek yaşadığım bu🙈 yarın kontrolüm var keseyi görürsem ne mutlu bana 🙏
Kubracma Esmahamza bende yarın doktor gidicem canım bakalım 15 gün önce gitmiştim kese oluşmuştu bakalım yarın durumlar ne olcak inşallah güzel sağlıklı haberler veriri doktorumuz
Gazell Kubracma bende yarın gidiyorum 15gun önce kese gördüm çok heyecanlıyım bakalım yarın ne olacak 😌😌
Gazell Kubracma hangi belirtileri yaşıyorsunuz acaba benim hiç belirtim yok ne mide bulantısı ne göğüs ağrısı hiç birşey endişeleniyorum
Gazell Mia35 bende 15gun önce gidip keseyi gördüm yarın randevum var çok heyecanlıyım benimde hiç belirtim yok ne mide bulantısı ne göğüs ağrısı normal mi
Kubracma Gazell benim göğüste ağrı var sabah kalktığımda hafif bulantı bide hiç birşey yapmak istemiyorum sürekli yatmak istiyorum
Gazell Kubracma bunlar bebeğinin sağlıklı olduğunu gösteriyormus o yüzden benim endişem inşallah güzel gitsin herseyimiz 🙏🏼🙏🏼❤️
Zeytinim Benim normalde sata göre dokuz haftalık ama crl ölçümüne göre altı haftalık çok üzülüyorum kalp atışınıda duyamadık😢