Edanur_7658 23 gündür regl olmuyorum test yapsam çıkar mı ? Bazı belirtiler var beni zorluyor da pek emin de değilim kendimi umutlandırmak istemiyorum
Merve-metin Edanur_7658 eğer adetin düzenliyse ve gecikme 23 gün olduysa varsa çıkar yoksa da kadın doğuma gitmen gerekiyor bu kadar gecikme normal değil çünkü
Yeniyeniden Edanur_7658 bence yapma 3 ay falan geçsin varsa direk doguma gidersin test pahali birsey 10 tl eczanede
Edanur_7658 Oksuruksurubu evet tam 23 gün oldu geçen ay oldum bu ay olmadım adetim düzensizdi sonra düzene girdi ama ilk defa böyle oldum bi kaç kere test yaptım 2 hafta önce doktora gittim doktor ilaç verdi kullandım hasta olmadım
Edanur_7658 Yeniyeniden Allah iyiliğini versin 😂😂 kaç kere yaptım test yaptım her ay bi beklenti bekleyiş içindeyiz zaten 1.5 sene oldu evleneli ama kalamıyorum hamile engelde yok önümde olmuyor