gozde-derin Pazar akşamı kızım ateşlendi pazartesi doktora götürdüm boğazları enfeksiyon olmuş agumentin ve calpol kullanıyoruz baktm ateş geçiyor yeniden baslıyor 38 lerde falan hep dün yine sabah acile gittim film çekildi biraz ciğere inmiş seside kısıktı kızımın 3 günlük bir antibiyotik daha verdi diğer antibyrik dozu az gelmiş dedi azorti diye bugün ikinci gün oldu içiyoruz ama bu ateş neden geçmez ki 3 gün daha sürer ateşi düşmezse getir yine dedi yarında geçmezse artık akşama götürücem basına gelen varmı ben bu kadar ateşlendiğini asla bilmem ne kadar uzun sürüyor ki