37+1 deyim şuan doktorum 39. Haftaya kadar kendiliğinden gelmesini bekleyeceğini yoksa suni sancı ile işlem yapacağını söyledi 10 temmuza kadar vaktim var yani. Doktoruma güveniyorum orada bir problem yok ama benim asıl sormak istediğim size nstye bağlandığımda sancım çıkmıyor bebek kanalda ilerlemeye devam ediyormuş hurma yemeye başladım sizin ne zaman sancılarınız tuttu.