Snql16 Aaa merhaba 🫶🏻bende neşe hanımın takiplisiyim Bursa’da yaşıyorum ☺️doktorumuzla ilgili görüşleriniz neler bize de çok erken söylemişti cinsiyeti ve yanılmadı , 31. Haftadayım doğumla ilgili herhangi bir şey konuşmadık sanırım stres yapmayayım diye henüz o konuyu açmıyor , kendisini çok seviyorum bir doktordan ziyade arkadaş gibi sizi rahatlatıyor içinizi ferahlatıyor , normal doğum istiyorum normal doğumunu onda yapmış kişileri çok merak ediyorum keşke denk gelsem aklımda deli sorular ilk hamilelik tecrübesizlik 🥹🥲