13+3 gebeyim kızlar 9 haftada kanamam oldu 3 gün öncede kanamam oldu igne yaptırıyorum ama daha once olmayan bir sanci var kasıkta vajinada belde rahatsiz ediyor bu normalmi bebeğin hareketlerini hafif hissediyorum ama korkutuyor bu sancı rahimde bu agri normalmi