Emira Iyi aksamlar arkadaslar sizlere birsey sormak istiyorum uzun zamandir forumdayim ama boyle bir rahatsizlikla baslik acan kimseyi gormedim yine aranizda yasayan biri var mi diye merak ettim 36 haftalik hamileyim yaklasik bir aydir el bilegimde agrim var ilk etaplarda uzerine uyumus olabilecegimi dusundum ama simdi ayni agri diger bilektede olustu internetten arastirdigim kadari ile karpal tunel sendromuymus ve gebelikte odem sonucu olusuyormus aranizda boyle bir sorun yasayan var sa lutfen yardimci olabilir mi
bulutunannesi33 Emira ılk ıkı gebelıgımde vardı once son ıkı parmakda uyusklujla basldı sınra ıkı kolumdada oldu dgm snrası gecıyor ama bu gebekıkdede gene son ıkı parmakdan basladı😂
Emira Slndnz cozumu yok galiba😔 gebelikten sonra bazilarinda gecmeyip tek cozumu ameliyat oluyormus insallah gecer de o boyuta gelmez gecmis olsun sanada
Slndnz Emira ben her şeyi denedim, b12 el bilek ateli, masaj vs. Doğumu bekliyorum, geçmezse ortopediye görüneceğim. İnşallah sizin de geçer ☺️
Haceryalcn Bende de var zaten hamilelik önceside bileğimde eklem faresi vardı sabahları daha yoğun bir ağrı elimi yumamıyorum bükemiyorum