burcuyilmazzz38 evet işte ben bir iki kere suphelenmistim birinde gittim bakmıyoruz dediler diye en son suphelendigimde mecburen doktorum istedi demek zorunda kaldım benim içinde erken öğrenmem önemliydi çünkü markette çalışıyordum sürekli ağır kaldırıyordum ne kadar erken öğrendim o kadar iyiydi. İyi ki de öyle demişim hamileymisim. Aslında bu şikayetleri söyleyince bakmaları gerekiyor bana göre. Tedavi uygulayacak hamilelik şüphesi var mı diye asıl onların sorması gerekir