XBirmelekannesiii Nuurylmaaz o haftalarda 2700 civarıydı ama doğumdan sonra çok farklı çıkıyor 40 da 3650 çıktı bebeğim 3000 gram doğdu
bng_12345 Efemomss_ evet küvezdd şuan genel durjmu iyi sadece akciğer gelişmesi bekleniyor nefes makineyle slıyor
Damlaozzz Nuurylmaaz Hiç moralini bozma eşinin ve senin doğum kilon belirleyebiliyor bebeğin kilosunu birazda minyonsanız oda size çekicektir muhtemelen
Tubiiy1 Nuurylmaaz canını sıkma pazartesi görümcem 38 haftalık doğum yaptı çocuğa 3400 demişler 3100 doğdu çocuk yanılma payları çok oluyormuş
GuzelMelegimm Nuurylmaaz 2100 gramdı 2 hafta gerilik var dendi. 35 te 2400 dendi. Yine gerilik devam ediyor yarın gidicem bakalım kaç oldu