Zeynepyldz valla doğunca öyle çok da alışverişe gidecek hal olmuyor. Doğum sonrası gidebilseniz bile hızlıca içinize sinmeyen şeyler almanız gerekebilir bebek durmazsa vs.
Ben doğum yapalı 20 gün oldu. Başka ihtiyaçlar için gittim alışverişe, lazım olup olmayacağı kesin belli olmayan şeyleri baştan almamıştım (göğüs-emzirme ihtiyaçları gibi). doğumdan sonra lazım olunca gittim almaya.
Ama kıyafet kesin lazım olacak, niye doğum sonrası güç bela uğraşasın, şimdi rahat rahat almak varken? Az aldığında da daha sık yıkaman gerekiyor, makine de elektrik su harcıyor 3-5 parça şeyi yıkamak için…
İlk çocuksa tulum da alabilirsiniz takımlara ilave olarak. Çünkü takım olanlar kafadan geçmeli olunca giydirmekte zorlanabilirsniz. Benim 2.çocuk ama yine de tulumlar daha rahat geliyor şu an.
Takımların içine atlet niyetine giydirmek için yenidoğan ve 0-3 ay kısa kol ve kolsuz çıtçıtlı bodyler toplam 10 tane kadar olabilir. Eğer minyon bir bebekse uzun kollu bodyleri 0-3 ve 3-6 ay olarak karışık, minyon değilse hepsini 3-6 ay olarak yine 10 tane kadar alabilirsiniz.
Takım veya tulum da toplam 4-5 tane yenidoğn, 5-6 tane 0-3 ay olsun en az.
Ben bunları şu an yazın kuruma durumunun çabuk olması ve benim kurutma makinem olmasına göre yazdım. Ekimde doğum yaptığınızda kurutma sorunu da yaşayacaksanız bunlar bile az gelebilir. Ama en azından bu kadar alın yani.
Hediye gelir şeklinde düşünmeyin, çünkü çok yakınlar haricinde kimse küçük beden getirmiyor, zaten çok yakın olanlar da aldıklarını önceden söyler ya da verir (anneanne-babaanne-hala-teyze-yenge gibi)