mervedgnn44 Merhabalar 27+3 deyim geçmeyen kaşık ağrım ve karnımda sertlik oluyor iki üç gündür de kabızlık gaz problemim var sizce normal mi ne yapmam gerekiyor
artikbiranneyim mervedgnn44 bu tarz bi durumda hastaneye gitmiştim nst cektiler. Doktorum böyle kasılmalar hissedersen bekleme demişti çünkü, kendisi perinatolog. Enfeksiyon da olabilir bence hastaneye gitmekte fayda var 🙏🏻
Tubiiy1 mervedgnn44 mervedgnn44 doktora görün canım ağrım yoktu ama çocuk toplanıyordu rahmime baskı yapıyordu rahim ağzı kısalığı çıktı. 24 haftadaydim o zaman
mervedgnn44 Hamileliğimin başından beri kronik idrar yolu rahatsızlığım var zaten geçmiyor bir türlü galiba bu yüzden ağrım oluyor 😞