Selam kızlar benim sağ üst dişim sızlıyordu, dişçide kanal tedavisi olacak dedi, izin belgesi çıkarttırdı kadın doğum onaylarsa yapalım dedi, bende 5 gün sonraya kadın doğuma randevu aldım, dişçiye de randevu 2 hafta sonra görünüyor, ve gittikçe dişim berbatlaşıyor buz ve parolla idare ediyorum, kadın doğum gittiğim zaman izin verirse, aynı gün içinde randevusuz dişçiye gitsem yardımcı olur mu acaba? Merak ettim siz randevu almadan dişçiye gittiniz mi izin verirler mi?