Allah aşkına bu durumu yaşayan var mı? Yenidoğan bebeğimi yoğun bakıma aldılar entube yapılmış akciğerde balgam birikimi varmış çok üzülüyorum zayıf bir bebek 2250 doğdu haftasına göre gelişimi tam oluşmamış sütüm kanlı geliyor bir türlü sütle beslemede yapamıyoruz serumla besleniyor çok üzgünüm