Hayatinmelodisi Hastaneden bende memnun değilim ama Mahmut hocadan dolayı mecburen orayı tercih ediyorum. Onun yanında 2. Doğumum olacak. Çok tecrübeli ve bilgili bir doktor. Oğlumda erken doğum yaptım. Sabah ezani saatiydi bir aramamla hastanedeydi 😍 Genesiste kendi hastalarının doğumuna mesai dışında giren tek doktor,o yüzden güvenim sonsuz. İki gebeliğimde de detayliyi kendisi yapıyor eğer kendimden şüphe duyarsam seni başka hekime yollarım demişti🫶