safiyekoc Merhabalar, son adet tarihime göre 38. Haftaya girmiş bulunuyorum ama doktorum en başından beri geç döllenme diyerek bir hafta küçük ölçüyor bebeğimi, yani ben doğumu hangisine göre bekleyeceğim 😅
Tuba-M55 safiyekoc son adet tarihine göre hesaplarsak ben de 42+4 olmam lazım 😂 benim de geç döllenme. Ama normal doğum için bunların ikisi de önemsiz. Keyiflerine göre gelecek bebişler 🥰 siz Doktor’un dediği haftayı baz alın yine de
Tugba1tugba safiyekoc o hiç belli olmuyor ben ilk doğumumda isteğe bağlı sezeryan istedim normalden korktuğum için doktor 39. Haftaya gün verdi ama kızım 37+5 te doğdu 😂
dogurangaplumba safiyekoc Canım diğer kızlarında dediği gibi hiç belli olmuyor o ne zaman isterse o zaman geliyor bebekler vaktini biliyor mesela benim bebeğimde 1 hafta önden gidiyordu bazen doktor haftasıyla uyumlu diyordu 35. Haftada gittiğimde nst ye bakarak doktor erken gelebilir ama merak etme hersey yolunda ilerler ama 37 38 e hazırla kendini ilki gibi geç olmayacak dedi 36+6 da geldi bebeğim acil sezaryenle alındı bebekler ne zaman hazır olursa o zaman geliyor ama geç ama erken doktor sadece ne ölçüyorsa ne görüyorsa onu söyler sana