IremmO Kızlar 27 haftalık hamileyim idrarda eser miktarda protein çıktı ama tansiyonum normal yada düşük çıkıyor bu durumu yaşayan var mı ?
Behacetler IremmO cnm tek başına idrarda protein kaçağı çok önemli değil düzenli tansiyon takibini yap tansiyon çıkması yükselmesi durumunda doktora başvur gebelik zehirlenmesi olabilir dikkatli olmanda fayda var
busraburakefe Ben varım doktor tansiyonunu takip et dedi. Benimki idrar yolu enfeksiyonundan sonra oldu sizde de böyle mi oldu
IremmO busraburakefe yok enfeksiyon hiç yaşamadım doktorumla konuştum şimdi laboratuvar hatası olabilceğini söyledi düşük tansiyonlu gebelerde görülmeyen bir durummuş