Bussr bir örnek vereyim size. Benim ilk hamileliğimde oğlum hep haftasına göre zayıftı. Kilo konusunu aşırı takıyordum sürekli ne kilo yapar diye araştırıp yiyordum. Doğumda çatım da darlık vardı ve zor bir doğum oldu. 2950 ydi kilosu ve doktor 200 gram fazla olsa doğum gerçekleşmezdi dedi. Bazen doktor herşey yolunda sağlıklı diyorsa şartları zorlamamak lazım bence. Herşey olması gerektiği gibi ilerliyor aslında biz anneler çok paniğiz😊