Elftln Kızlar 37 haftada suyum geldi aniden doğuma alındım sezeryan doğum yaptım bebeğim ters olduğu için gebelikte de TSH için ilaç kullanıyordum su an doğumdan sonra bıraktım ama doktorum 40 gün bekleyelim dedi benim gibi olup bilgisi olan var mı