buse76 20_Deniz_07 benimde bugün veya yarın olmam lazım ama yok bişey daha dün kan verdim negatifti belki geç döllenme diye kendimi avutuyorum 🤦🤦 çok zor şeyler rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲
Oksuruksurubu 20_Deniz_07 benimde yarın 34 günde bir oluyorum ama bazen 39 çok düzensiz oluyor. Aslında belim ağrıyor burnum tıkanıyor midem bulanıyor psikolojik diye korkuyorum inan artık sağlık ocağında gidip kan vermekten utanıyorum artık
kumsal__ 20_Deniz_07 4 yıldır hiç gebelik olmuyo .o duyguyu çok iyi bilirim benimde yarın yada sonraki gün olmam lazım ama yine umudum yok
buse76 20_Deniz_07 inşallah ama şuan varsa da 3+4 görünüyor erken diye düşünüyorum ben öğrenmek için kimisi 4 haftayı geçince öğreniyor
Ebruecrin Benim bat 29 dün erken gebelik testi yaptım negatif bugünde regl sancısı var pek umudum kalmadı 😕
mrvess Ebruecrin benim de bat 2 normalde ama bugün akıntımda pembe leke gördüm sancım falan yok ama adet olucam galiba ben de . Of elenmek istemiyorum bu hafta da bıktım ya
mrvess Ebruecrin kesinlikle zaten eylüle kadar olmazsa 4 ay ara vericem gerekirse korunup biraz kafamı dinlemek istiyorum