Hiranurunannesiii Deebg Karşıyaka ağız ve diş sağlığında Cansu Hanıma randebu aldım, pazartesi gideceğiz. Eltim gitmişti, tatlı ve ilgili bir doktor dedi. Bende onun önerisyle randevu aldım, kızım için. Düşürseniz pazartesi randevumuzdan sonra yazarım tekrar.
Deebg Hiranurunannesiii olur çok teşekkür ederim ilk muayene ücretli mi oluyor birde gittikten sonra fiyat yazabilirseniz çok sevinirim 🙏🙏
Hiranurunannesiii Deebg Özel olmadığı için bir ücret ödemedik. Doktor çok tatlı ilgiliydi, bir işlem yapılmadı ama üniversite hastanesinde yada özele gitmemiz gerekiyormuş. Bir işlem yapılmadığı için gidişat nasıl olurdu bilmiyorum ama doktor iyiydi.