Bebek arabası ben ilk bebeğimde travel sistem almıştım çok pişmanım eskimiyor yıpranmıyorda yenisini alayım desem 😂😂 kabin boy candır. Kış bebekleri içinde uzun kollu şeyler daha iyi olur penye battaniye kalın battaniye müslin örtü. Birde ilk zamanlar üstleri çok kirleniyor 5 6 takım yeterli oluyor ama yine de ne kadar çok o kadar iyi ve leke çıkarıcı mutlaka alın zıbınlarınızı çöpe atmak istemiyorsanız 🥴