Hayalimsinn 3aslanannesi benimde ikinci gebelik sezeryan olucak buda şu an 35+4 haftalık hamileyim pazar günü kontrolüm var inşallah bu sefer gün verir
3aslanannesi Cinarsaitinannesi inşallah verir ya onun stresi de yoruyor insanı en azından gününü bilirim kendimi ayarlarım diye düşünüyorum açıkcası
Cinarsaitinannesi 3aslanannesi haklısın bende günümü bilip rahatlayim dedim öyle daha çok stres oldum ama günler geçmek bilmedi ama senin doktorun da mutlaka gününü verir yarın
Hayalimsinn 3aslanannesi banada bugün verdi 14 temmuza doğum olucak inşallah ❤️ heyecan korku endişe birbirine girdi bende 🥺🥲❤️