EsraifciUur 18 haftalık ve nasipsse 4 temmuz doğumumuz🙏🏻 Oğlum olacak ilk çocuum ve çokkk mesudum😍😍 yarısmacı arkadaslara başarılar dilerim😂😂😂
Aysundkl Bende 13 haftalığım ama bebeğim bir hafta önden gidiyor☺ 11. Haftada bana dr. Kıza venziyor demişti bidahaki kontrolde tekrar bakarım dedim bu hafta gidicem belli olur umarım dopumumda 25 temmuz😍