Aylaa123 eminedlmnn en az 14 16 gün geçmesi gerekiyor geç döllenme olursada çıkmaz ayrıca erken öğrenmekte çok iyi birşey değil kanda çıkarsa ne kese görebilirsiniz ne kalp atısı mecbur gene zamanını beklemek zorundasınız çıktığını varsayalım 2 güne bir kan vericeksiniz değer yükseliyor mu gebelik sağlıklımı diye acele etmeyin zamanını bekleyin en doğru sonuç adet geçikmesinden sonra olur
heleeen Sanmıyorum en net sonuç adet gecikmesinden sonra çıkar adetinizi bekleyin, eğer gecikirse gidip kan testi verirsiniz
Rabia97 eminedlmnn ikisinde fe çıktı hem erken gebelikte hem normal gebelikte polikistiğim canım kaç gün vardı bilmiyorum ama tahmini 8-9 gün vardı
Rabia97 Eczaneden hem erken gebelik hem normal gebelik testi aldım erken gebelikte çıktı yanlışlık vardır diye normal testi yaptım normal testte daha belirgin çıktı hastaneye gittik beta 52
Rabia97 eminedlmnn sabah baş dönmesiyle uyandım canım eczaneye gittim tansiyonuma baktı adetinize ne kadar var gebelikte olabilir dedi yok ama ne olur ne olmaz deneyeyim dedim çok baş dönmesi yaşıyorum
Sevgi2023 Bat ne zaman sizde?? Benim 9gun var bugun teet yapdim dayanamadim cok hrycanliyim ama testlerede guveni yok maalasaef
eminedlmnn Sevgi2023 10 temmuz bugün başka bişet için gittim dr idrar yolu enfeksiyonu için rahimde küçücük siyah bişey gördü dr gebe olabilirsin dedi kan istedi ama kan da birşey çıkmadı.
eminedlmnn Mervealya1992 bugün başka bişet için gittim dr idrar yolu enfeksiyonu için rahimde küçücük siyah bişey gördü dr gebe olabilirsin dedi kan istedi ama kan da birşey çıkmadı.