Yyyyyyjk Adetime 11 gün var çok fazla göğüs hassasiyetim var bu bir hamilelik belirtisi olabilir mi çünkü benim aset döneminden önce ağrı olur ama bu kadar erken olmazdı son günler falan olurdu