Merhaba arkadaşlar ben 16 haftalık bebeğimi kaybettim 1 yıl önce böbreği oluşmamıştı suyu bitmişti normal doğum gibi aldırdım sonrasında 9 ay sonra kimyasala gebe kaldım klomen hapla işte kısacası olmuyor bir kaç aydır da klomen ve çatlatma iğnesi kullandım olmadı bugün doktora gittim eşiminde sperm sayısı azdı ama çocuğa hamile kalabiliyorum bendede polikistik over var doktor bize tüp bebek önerdi yani ikimizin de sağlıksız sperm ve yumurtadan anomali olan bebeğe hamile kalma riskin çok yüksek dedi sakatlık yada başka bir sıkıntı çıkabilirmiş sizce ne yapmalı mıyım birde genetik analiz ve kanda pıhtılaşma için tıbbı genetik bölümüne gönderdi kafam çok karıştı bana yardımcı olabilir misiniz siz olsanız ne yaparsınız