ailecekizledik Asuuu91 ben 19 haftalık hamileyim grip nedeniyle bugün doktora gittim ateş ve öksürük olmadığı için ilaç vs vermedi bol bol dinlen dedi yatıyorum🥴
Esmahamza Asuuu91 benimde ateşim çok yüksekti Parol kullandım ilk defa iyi geldi az da olsa canım Allah şifanı versin ıhlamur iç limonlu
Mrw244116 Bende 9 haftalıgım ateş, grip ve öksürük çok fazla doğal seylerle atlatmaya calısıyorum ama gecmedi bir türlü öksürmekten karnım acıyor artık 😔
AyseguL01 Mrw244116 acile git parol serumunu takıyorlar ıyi geliyor bende 6 ve 9. Haftamda ağır grip oldum her ikisindede acile gitti. Ve serum verdiler ıyi geldi