Sevgshn Sznkl alper türkoğlu çok güzel bi doktor ama genellikle asistanları oluyor bütün doktorda genellikle asistan oluyır
Semranisa Sznkl Ali Utku öz e gitme de canım gerisini bilmiyorum o doktor kendisi bakıyor ama insanı laflarıyla yerden yere vuruyor resmen milletle alay etmek için doktorluk yapıyor gibi
zelihapyrz Sznkl valla ben başakşehir çam sakura Hastanesi’nde doğum yaptım afadersiniz ama küfür ettim sonrasında hiç memnun kalmadım
Deletedmom_110 Sznkl bugün gittim Enes Saraç çok iyi tatlı dilli ilgili bir doktordu tüm bilgileri verdi bebeğimi ekranı çevirip bana gösterdi tüm sorularıma uzun uzun cevap verdi muhteşemdi çok memnun kaldım
Esra_metehan34 Ben Alper Türkoğlu’na aldım asistan baktı iyiydi. Demet açar çok iyi dediler ona aldım onunda asistanı denk geldi gayet ilgili. Reza hocayı daha önce çaliştiğim hastaneden tanıyorum iyi bir doktor fena değil İranlı oda.
Esra_metehan34 Ben 5 aydır gidiyorum genelde iyi doktorlar doğum da orda düşünüyorum kısmetse bir kaç hafta sonra 😐
Esra_metehan34 Semranisa evet ona bende gittim de biraz değişik🤣ya ben takılmıyorum pek kendim de sağlıkçı olduğum için biliyorum 😐
Esra_metehan34 zelihapyrz ya memnun kalan da var kalmayan da çok şans işi biraz da canım. Ben ilk doğumu özelde yaptım çok iyiydi ama başka bi arkadaşım memnun kalmadı. Göreceli yani. Hayırlısı olsun