Glseren_1239353 Gulcin-2001 aynısı bende de var canım benim ilk hamileliğim 37. haftamdayım karnımın ve sırtımın alt kısmında çok kötü bir sancı vardı bilen annelerimiz yardımcı olabilir mi rica etsem ?
Adilee Glseren_1239353 ben dün aynı ağrılar ile uyandım. 1 saat sonra insanım geldi. Gece saat 2 de de oğlumu kucağıma aldım. Dikkat edin. Doğum belirtisi olabilir. Ben acile gittiğimde 3cm acilmam vardı.
Melooeff Glseren_1239353 benimde ilk hamileliğim su an 36+4 ama bir haftadır aynı sancılar bende de War adet olcakmsm gibi kasikalrimda sancı oluyor ve yarım saat geçmiyor bazen doktorum dün açılma olup olmadığına baktı açılma yok dedi sancılar 5 dk ya bir sıklaşrsa gel dedi
Gulcin-2001 Adilee yaa hayırlı olsun bende dedim acaba açılmam mı oluyor ondanmı adet olacamda olamıyorum gibi bi ağrı
Glseren_1239353 Adilee ya gerçekten mi hayırlı olsun canım Allah analı babalığı büyütsün inşallah benim ki erkek çok sancım vardı ama hayla da birşey yok ama
Rumeysamete Benimde öyle oluyor arada o hafta da da vardı şuan 38+1 im açılma yada sancı bosey yok arada gelip gidiyor
Melooeff Glseren_1239353 olabilir canm belki inan bende bilemiyorum hiç sancıların sık sık geliyorsa doktoruna gitmeni öneririm