Edaacar-ozkan 1fatma_nurr hissetmiyor musun bn başı resmen aşağıda hissediyorum ayakları midemin altı göğüs altımda ayrıca doktora sordunuz mu
curlysister 1fatma_nurr aşağı indiğinde hareketleri hem aşağıda hissediyorsunuz hem de sürekli WC ihtiyacı duyuyorsunuz bir de midenize baskı azaldığı için daha rahat nefes alıyorsunuz. Doktor kontrolünde de sorabilirsiniz
1fatma_nurr Edaacar-ozkan ya döndü onu hisediyorum ayakları böyle bazen sağ gogsumn altına vuruyo ama bu kanala doğru gitme evresj varya orayi hisedermiyiz acaba