Kızlar bende Ebru hocanın hastasıydım, 32. haftamdayım bugün kontrolüm vardı. Yurt dışına çıkmıyormuş Şehir hastanesinde tüp bebek merkezine geçecekmiş. Paketimi Hayal hoca ile değiştirdim. İlk duyunca canım çok sıkıldı hocanın gitmesine ama belki hayırlısı budur