Bel ağrısından ağlamak üzereyım ne yatamıyorum oturamıyorum doktor krem kullanma diyor ama demekle olmuyo gerçekten artık çok canım açıyor krem kullanıcam o dereceye geldim yakı kullanılır mı ne gecırır bu bek ağrısını tutulmuşum gibi belım boynum ağrıyor