qusel Aysolin tıp fakültesinde yapılıyor kızımda ben hiç ödemedim mesela eğitim araştırmada. Ama artık yapmıyorlar orda
Burcu-2634 qusel sizin risk vardı o zaman ondan Muayene oldunuz bende muayene olmadı doktorun keyfi yaptırdığını söyledim ondan muayene olmamış olabilir
qusel Burcu-2634 hayır muayne olmadım drla girip görüşüyoruz ya onu muayene sayiyorlar. Genetik bölümü zaten muayne etmez o görüşmeye muayene deniyor. Eğer sizin dedginiz gibi olsaydi asıl sizden muayne ücreti almaları gerekirdi çünkü siz kendi isteginizle risk olmadna yaptırıyorsunuz diye. Benimki zorunlu gibi düşünün. Her neyse orda sordum sadece o görüşme ücreti test sıfır ücret.
yeni-annelik Aysmaa www.niptturkey.com sitesi numarada 0501 072 06 00 / 0212 233 06 00 bu iki numaradan ulaşım sağlayabilirsiniz biz doktor önerisiyle buraya yaptırdık Gamze hanım ilgilenmişti
ellifccetin Serife3535 Randevulu değil gitmeden önce internette yazan telefonunu arıyorsunuz hangi gün ve saatte olduğunu size söylüyorlar. Sonrasında oraya gidip sıra alıyorsunuz
qusel ellifccetin Serife3535 Bennyazayim size. Salı persembe cuma sabah en geç 10 da orda olup sıra alıyorsunuz. Pazartesileri 14:00 de basliyor. Çarşamba yoklar.
Mefi34 Aysmaa öneririm durumunuz var ise özel yerlerde 10.000 tl bandı idi ama istanbulda bazı devlet hastaneleri yapıyor ordanda bakabilirsiniz.
esah Aysmaa ben mayıs ayında yaptırdım. genoks firmasına. 13000₺ ödedim. 7 iş gününde sonuç çıktı. en kapsamlı paketti benim seçtiğim, öneririm içiniz rahat eder tarama testi ile uğraşmazsınız
yeni-annelik Aysmaa fiyatlar artmış gerçi bizim yaptıralı oldu 13 haftalıkken yaptırmıştım şu an 29 haftalığız
Gmzyyyy Bu test devlette yapılmıyor yurtdışına gönderiliyor diye biliyorum bende 3 ay önce yaptırdım , nipt plus panaroma test. Natera firmasında. Anneden kan alıyorlar kolundan öyle yapılıyor sonuçlar 15 gün sonra çıktı fiyat olarak 15-16000 civarıydı
ElifAdel Aysmaa ben acıbadem Maslak’a gidiyorun 27.500 dedi snra doktorn önerisiyle 14.500 e yaptırdım öneriyorum parasal yönü sıkıntı yapmayanlara
ellifccetin Serife3535 Bende sonuçları için aradığım da çok zor açtılar sürekli arayıp durdum. Ama aylardır saatleri ve günleri hiç değişmedi çarşamba günleri çalışmıyorlar. Onun haricinde pazartesi Salı perşembe ve cuma günü gidebilirsiniz. Sabah erkenden giderseniz sırayı da önden alırsınız ve çok beklememiş olursunuz. Ben pazartesi günü gitmiştim doktor 14.30dan sonra bakmaya başlıyor o gün ama ben yine de sabah erkenden gidip sırayı öyle almıştım çok kalabalık oluyor
Serife3535 ellifccetin aynen bu şekildeymiş ulaşamayan arkadaşlar içni güncel günleri ve saatleri acaba çok beklemiş miydiniz gitmişken kadın doğuma da randevu almak istiyorum 7 bucukta orda olsam öğlene kalır mıyım