Fikriyeee Kızlar merhaba 17 haftalık gebeyim doktor demir ilacı gyno ferro sanol başlattı 3 gündür kullanıyorum bu sabah bilelerimde bir iki kızarıklık farkettim . Kaşıntı var . Daha sonra bacaklarımda da bu kızarıklıklar oluştu ve cidden çok kaşınıyor. Biryerde alerji yaptığını okumuştum ama başına böyle bir durum gelen oldu mu? Doktora söyledim aç karnına kan tahlili istedi yarın gidicem .😞
Deletedmom431 Fikriyeee bende aynısını kullanıyorum canım sıkıntı olmadı şükür 🙏 sende alerji yapmıştır
Damlalokum Fikriyeee bende onu kullanıyorum bir haftadır bende bir etki yapmadı sana alerji yapmış canm
Feelina İlacın yan etkisini görmedim duymadım şimdiye kadar bende kullanıyorum kan için... Başka Bi ilaçla birlikte kullanıyorsan ondan olabilir örneğin o ilacı en kan için kullanıyorum ayrıyetten demir ilacı kullanıyordum gyno aynı anda demir de olduğu için ağır gelmişti büyük tuvaletinde sorun yaşamıştım diğer demir ilacını bıraktım gynoya devam ettim
Duyguanneoluyor Fikriyeee 6 aydır kullanıyorum bnde canım bnde hiçbi yan etki yapmadı çok şükür ilacı bırak kullanma sen
Ozderr Fikriyeee o kullandığın ilaç cok yan etkili bi ilaç zaten tuvalete gittiğinde dıskının rengi siyaha dönüşmüşse bi de zaten kesmen gerekiyor onu. Yarın doktoruna gidince sidefer marka iste yan etkisi hiç yok