ZeyHus33 Kızlar bugün kalktm Ayağımın üstüne basamadm Yürümekte sorun yok ama ayak parmaklarım da şişme olmuş normalmi bu son zamanlar diemi acaba 36+2 haftalk
sedasvs ZeyHus33 tansiyonunuz yüksek değilse idrarda da protein yoksa normal. Benim de 36+6 ben de öyleyim malesef ve iş yaptıkça daha da şişiyor. Ayaklarınızı havaya kaldırıp dinlenin bol bol🙏
sedasvs ZeyHus33 hamur işi şeker ve tansiyonu yükseltiyormuş ondan da olabilir anneniz haklı :) afiyet olsun 🌸