Hatice4136 kızlar ben bir şey sormak istiyorum gebelik testlerinde pozitif fakat kanda negatif çıkıyor bende bu bi kaç kere başıma geldi … bu neyden kaynaklanıyor böyle bir şey başına gelen var mı?
Yldz-z Hatice4136 benim başıma gelmişti 4-5 tane test yapmıştım pozitifti ama kanda negatifti ondan sonra test yapmamaya karar verdim , direk kan veriyorum
yasemincicekkk Hatice4136 doğru sonuç veren testler almıyorsun demek canım. Artımed , bebetime mesela hep çizgi çıkartır . Gebelik olduğunda düzgün testle 5 dk içinde çıkıyor , öyle gölge filan aratmıyor
Hatice4136 yasemincicekkk ben tüm test markalarını aldım prodoctor artımet vs kullandım hepsinde pozitif çıktı