Selvanur4141 Hem birazdaha kalsın isteyip hem bir an önce kokusunu içime çekmeyi beklediğim o sayılı günler heycan korku endişe 🙂 ağlamak isteyip onu bile beceremedigim karmaşık bı duygu halindeyim varmı benim gibi annisler☺️🙈
YeniGelinMeselesi Selvanur4141 Son 6 benimde🥲Aynı hislerdeyiz hem çok özledim onu böyle koklayıp sarılmak gözümün önünde olsun istiyorum hemde aynı bedende son günler üzülüyorum şuan birtek ben hissediyorum bütünüz ama doğunca ayrılıcaz böyle etraftan kıskanıyorum çok karışık duygular cidden😄🥹
Selvanur4141 Gerçekten öyle koruma iç güdüsü bizdeki iste 🙂…herkezin daha dogurmadin mi sorularida çabası 😅 zaten stresim almış başını gidiyo bide onların merakıyla baş ediorum
YeniGelinMeselesi Selvanur4141 öyle tabii en çok biz düşünüyoruz bebelerimizi☺️ Ayy hiç sorma cidden her gün en az 3 kişi arıyor yada mesaj atıyor doğurdun mu diye bide doğurmadım diyince ya görüldü atıyolar ya tamam diyip konuyu kapatıyolar sinir oluyorum insan hal hatır sorar😂🤦🏻♀️