Zehra_ulgr3838 duyarsın canım hiç stres yapma kızımda dediğim gibi 7+2 de zar zor kesede bebeği gördük doktorum tutunmama ihtimali var 2 hafta sonra tekrar gel demişti o 2 hafta nasıl geçti bilmiyorum ama bebeğimin kalp atışları nasıl güçlü atıyordu geç döllenme olabiliyor o yüzden sağlıkla tutunması gerekiyor umarım bebeklerimiz de bize sağlıkla tutunur 😇