feridelevent_08 Çatlatma iğnesi oldum 14.günümde kan verdim hcg 1.98çıkmıştı sın durum ne bilmiyorum hala adet olmadım ve bugün 20.günüm adet belirtilerinden hiçbişey yok sadece akıntı ve göğüs uçlarımda ağrı sızı …. Belirti olabilir mi
20_Deniz_07 feridelevent_08 kan testine göre hamile değilsin. İnşallah hamile kalırsın 5 gün daha bekle yine kan ver belki değerin yükselir
20_Deniz_07 feridelevent_08 ovulasyon gününü değerlendirdin mi? Belirtin var mı? Adetine kaç gün var?
feridelevent_08 20_Deniz_07 çatlatma iğnesi sonra ilişki ve gün aşırı değerlendirdim sanıyorum 28 haziranda Regl olucam ama hiç belirtim yok işte sadece akıntı ve göğüs uçlarında ağrı sızı var bide iştahım açılmış okadar
feridelevent_08 20_Deniz_07 umarım olurum günüm uzamaz herşeyi ayarladık Allahın izniyle direk tüp bebek tedavisine başlayacağız inşallah beklemek çok zor
20_Deniz_07 feridelevent_08 adet olmak mı istiyorsun ondan sonra mı tüp bebek tedavisine başlicakskn yoksa ben mi yanlış anladım.
feridelevent_08 20_Deniz_07 çatlatma tedavisinden bişey çıkmayacak gibi gözüküyor o yüzden evet çabucak adet olmak istiyorum