Beybitooo Kızlar bu haftada bebekleriniz kaç kiloydu 2400 gram dedi doktor doğuma kadar 3 olur mu acaba
1palyaco Beybitooo 34+4 2480di bizim. 37+6 da 2850 . Bana iri bir bebek olmayacak dedi doktorum kilosu az.Ama sizinki iyi bence 3000 olur gibi .
Beybitooo 1palyaco 3 olsun yeter fazlasında gözüm yok kızım 3400 doğmuştu sonrası rahat oluyor küçük olmayınca
Beybitooo yasemincicekkk yaaa çok iyi o zaman ben biraz sağlıksız besleniyorum o yüzden endişeliydim 🫠
yasemincicekkk Beybitooo bana 3 dediyse senin ki 3 hayli hayli olur canım.. bence hamilelerin %90 ı düzgün beslenemiyor bu sıcaklar bizi perişan etti 😵💫 :)
Beybitooo yasemincicekkk kesinlikle öyle 2 öğün zor yiyorum bide kendim yaparsam hiç yiyemiyorum hep hazır 🤦🏻♀️
_tugcee Beybitooo Dün gittim 33 hafta 2300 gr dedi.. haftasına göre kilosunun iyi olduğunu söyledi🌸👼🏻
imbrosmerve Beybitooo yok hayır doğum için memleketime gideceğim bugün inşallah :) bakalım ordaki doktor ne diyecek doğum için… ama bu haftalarda daha belli olmuyo diye biliyorum. 37de çatı muayenesinde belli olmuyo mu? sizinki belli mi yoks?
aysegul1122 34+0 da gittiğimde 2370 demişti doktorum. Ve ideal demişti Yani bebeğiniz ideal zamanında doğarsa 3000 gramları bulur muhtemelen